Maak kennis met
Leonie Selst

Leonie, welkom bij Event Company. Fijn om weer terug te zijn?
Heerlijk! De tijd heeft hier niet stilgestaan: de locaties en producten vernieuwen continu en Event Company heeft veel in haar mensen geïnvesteerd om de diensten te verbeteren. Ook is er sinds juni een hele unieke buitenlocatie bijgekomen, Te Werve Buiten, wat erg leuk is om in de markt te zetten.

Je werkte de afgelopen 3 jaar bij World Forum. Wat heb je er allemaal gedaan?
Het World Forum en daarmee samenhangend de stad Den Haag wil graag de tweede congresstad in Nederland zijn. Deze ambitie is uitdagend en heel leuk om aan te werken. Zelf ben ik begonnen om congressen vanuit de nationale markt te zoeken die goed bij de speerpunten van Den Haag en het World Forum passen (vrede, recht en veiligheid) om vervolgens op de internationale associatiemarkt mijn pad verder te bewandelen. Hierdoor zie je ook veel van de wereld omdat je de verenigingen, professional congress organizers en beurzen zelf opzoekt in Nederland en in het buitenland.

Wat is je mooiste project ooit geweest?
Dat is toch een project tijdens mijn werk bij Event Company geweest. Een evenementenbureau kwam met een hele grote aanvraag voor een elektronicagigant die Kasteel de Hooge Vuursche exclusief wilde afhuren voor een klantenevenement. Het Kasteel was volledig gebrand in hun stijl en het was voor alle drie de partijen een groot succes.

Waar kijk je naar uit om allemaal te gaan doen binnen Event Company?
Evenementen zoeken die goed bij de locaties passen, relaties aangaan met (potentiële) klanten, het gezellig hebben met collega’s en altijd innoverend blijven denken.

Waar ben je goed in?
Ik kan goed luisteren en hierdoor behoeftes in kaart brengen. Ook schroom ik niet om contacten met mensen te leggen en te behouden.

Hoe meer we je leren kennen, hoe beter. Wat doe je in je vrije tijd?
In mijn vrije tijd ga ik leuke dingen met mijn gezin doen, lekker (uit) eten met vrienden of familie, als het mooi weer is paardrijden, tennissen of pingpongen en ik probeer om in ieder geval 1 keer in de week naar de sportschool te gaan (dit lukt niet altijd …).

Hoe ziet de evenementenbranche er over 5 jaar uit denk je?
Er zal steeds meer digitaal gaan gebeuren, maar dat neemt niet weg, dat het persoonlijk contact voorop blijft staan. Zonder een ‘klik’ is er geen ‘gun’ factor.
De klant wordt veeleisender, maar dit is juist een hele leuke uitdaging.